fbpx

Com les marques s’han adaptat al coronavirus

A Comunicar en temps de crisis t’explicava que la comunicació està vivint un canvi. Ens trobem amb marques que no saben com comunicar en moments especials, o que no volen comunicar, marques que continuen comunicant com sempre i venent com sempre (un error!) i marques que s’adapten als temps i a les incerteses.

Sempre explico que quan penso en els continguts de les xarxes socials hi penso en tres mesos vista i ho escric amb un mes vista. Amb possibilitat de canvis d’última hora, clar. 

En moments com els que estem vivint podem tenir una idea a mes vista tot i que acabem escrivint i programant a una setmana vista. Perquè estem en canvis continuats. 

Tot i així defenso que els continguts han de poder ser atemporals, educatius i informatius. 

Marques i coronavirus

I en el post d’avui et porto exemples de marques que han adaptat els seus continguts a aquests temps, alhora que són atemporals, educatius o informatius.

Bookish ven llibres online a través d’una subscripció. Les seves publicacions aquests dies recorden les avantatges de quedar-se a casa, la lectura. I ho fan amb humor. També han fet publicacions explicant la situació en la que es troben i com treballen per poder oferir els seus llibres als subscriptors, ara que la lectura és tant necessària per passar el temps.

La Laura Asturgó recorda que escriu una newsletter i que t’hi pots subscriure. I ho fa aprofitant donant informació d’utilitat per les seves lectores, que saben que a la newsletter hi podran trobar més informació. Perquè a les xarxes oferim una part petita de tot el que tenim.

Tocs va acabar la col·lecció de primavera just abans del confinament. Quan va començar el confinament estava en plena campanya. Tot i així va reaccionar ràpid i de seguida va posar les seves mans, les seves teles i el seu coneixement per a cosir mascaretes. Va explicar el procés alhora que parlava de les seves bosses. Amb els textos, curts com l’exemple, o més llargs amb explicacions sobre la situació en la que es troba. I sap trobar com unir el que ensenya, els bolsos, amb la situació que vivim.

View this post on Instagram

🔸 ℝ𝕖𝕕𝕖𝕗𝕚𝕟𝕚𝕣 𝕟𝕦𝕖𝕤𝕥𝕣𝕒 𝕔𝕠𝕞𝕠𝕕𝕚𝕕𝕒𝕕, 𝕟𝕦𝕖𝕤𝕥𝕣𝕠 𝕖𝕤𝕥𝕚𝕝𝕠 𝕕𝕖 𝕧𝕚𝕕𝕒 𝕪 𝕟𝕦𝕖𝕤𝕥𝕣𝕠 𝕙𝕠𝕘𝕒𝕣 para que sea realmente acorde a nuestro valores.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ La reflexión empieza ahora.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ¿Y la acción? Pues es que no podemos salir.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 👂🏼 OYEME BIEN:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ . Nuestro hogar es taaan importante.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ . Nuestra casa es nuestro entorno más directo.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ . Es dónde nace nuestra energía, dónde recargamos las pilas, dónde creamos recuerdos y momentos con la familia, amigos, la pareja o en solitario.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Estos días de #confinamiento nos van a dejar unos cuantos recuerdos ¿verdad? Y vaya qué recuerdos 😅.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Tu hogar requiere pequeños gestos, pequeñas acciones para poder hacerte sentir bien.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ¿ℚ𝕦é 𝕖𝕤 𝕤𝕖𝕟𝕥𝕚𝕣𝕤𝕖 𝕓𝕚𝕖𝕟?⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 👉🏼 Pasar un buen momento con la familia sin sentir que estamos los unos sobre los otros, poder trabajar desde casa, compartir momentos de juegos con los peques o saber que tienen su espacio para jugar, tener un espacio “protegido” dónde puedas relajarte, respirar o llorar a moco tendido cuando el miedo desborda (me pasa una vez al día por lo menos pero creo que viene bien y que es una manera de liberar presión, a veces comparto mi lloro con mi pareja a veces quiero llorar sola)…⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⚡️⚡️ Como ahora tu casa es tu todo (oficina, escuela, hogar, restaurante, guardería, cine…), vas a crear zonas bonitas adecuadas a este momento de tu vida y también que te hagan sentir bien.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 👉🏼 La cuestión es sentir que tu casa es tu aliada.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Cada una de estas zonas te pueden apoyar 💛, te pueden ayudar en este cambio y te pueden hacer sentir bien.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ En el vídeo 🎥 del miércoles pasado te cuento más sobre cómo crear estas zonas.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 👉🏼¿Cuál es tu rincón favorito de la casa? Puede haber varios.👈🏼⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #yomequedoencasa #confia #estopasará #aislamiento #todovaasalirbien #ánimo #todosestaremosbien #escueladeco #aprenderadecorar #aprenderonlineadecorar #decoschool #cursodeco #cursodecoracion #formaciondecoracion #formaciondecocoaching #decocoaching #decocoach #coachingdeco

A post shared by 🔸Deco Coaching 🔸 (@annaand_co) on

Anna and co ensenya al seu instagram, des d’un inici, diferents idees per a decorar casa nostra. El que ven és benestar a casa i ara, que estem tantes hores a casa, saber estar bé és necessari. Això ho sap bé i adapta els continguts, ja per si plens d’informació, a la situació actual.

 

Àlex Pérez és nutricionista i aprofita LinkedIn per oferir contingut informatiu sobre menjar bé, sobretot en moments com els que vivim, que atracar la nevera és d’allò més senzill.

 

Jesús Lobejon és un altre exemple de compartir a LinkedIn posts educacionals. Amb l’explicació de les necessitats de tenir dos navegadors i com triar un bon navegador. I ho fa aprofitant una notícia d’una pàgina sobre tecnologia.

Un altre cas de post per a LinkedIn, aquest centrat en un dubte que poden tenir moltes empreses. En un moment que els negocis necessiten finançament, conèixer bé com demanar aquest finançament és important.

El dia 17 d’abril faré un workshop virtual adaptat als temps que corren, on t’ensenyaré com organitzo un calendari per a tres mesos adaptat a moments canviants. On respondré tots els dubtes sobre comunicació en temps de coronavirus i on t’explicaré com fer posts atemporals, educatius o informatius.

Apunta’t al workshop especial coronavirus

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.