fbpx

Lliçons apreses durant un mig any que no oblidarem

A una setmana per acabar Juliol no sabem què ens espera aquest agost, ni com serà el retorn a al setembre. Ens espera un agost ple d’incerteses. Un agost en el que com va sent habitual agafo un descans de blog.

Així que vull aprofitar aquest últim post abans de vacances per fer un resum del que ha estat aquest 2020, almenys fins avui. I quines lliçons n’he pogut treure.

Foto de Pexels

Redacció i curació de continguts

Pel 2020 em vaig plantejar escriure molt. Eren els bons propòsits d’any. Fer dels continguts i de la redacció de continguts la meva bandera. No puc negar que ho estic defensant molt i que poc a poc em decanto pels meus dos temes principals: redacció de continguts i curació de continguts.

I han estat de diferents maneres del que més he parlat. He ensenyat i explicat els beneficis de la curació de continguts i he creat un servei nou. I més n’he parlat durant el confinament, ja que la curació de continguts és una arma contra les fake news. I durant tota la crisis de la covid-19 de fake news en rebíem moltes, fossin en format bromes fossin més serioses.

Vam començar l’any parlant de la desaparició dels likes d’Instagram i com, a partir d’ara, per combatre l’algoritme ens hauríem de basar més en els comentaris. I en les històries que expliquem.

I de cop, el confinament

La primera setmana estàvem tots una mica o bastant en xoc. Són dues setmanes ens dèiem. Dues setmanes en les que no volíem vendre. No volíem parlar del negoci.

Però ens vam adaptar i ens estem adaptant. Adaptant-nos a una comunicació que parla amb el lector, que li ofereix valor, informació, entreteniment. La comunicació slow. La comunicació que acabes agraint, i més en aquests temps de crisis.

De xerrades i congressos

També va ser un any que em vaig proposar anar a més xerrades, tallers o conferències. D’haver anat a moltes trobades, d’un any per l’altre quasi vaig desaparèixer. Em feia certa mandra. I els congressos del meu sector encara més. Però l’oportunitat d’anar a IX Congrés Internacional de Marketeros Nocturnos que es celebrava a Mataró no la podia deixar escapar. Sempre hi aprens alguna cosa, per petita que sigui.

No sé com anirà l’any

Jo continuaré amb el meu plantejament per aquest 2020: Escriure molt. Per mi i pels meus clients. La redacció de continguts i la curació de continguts com a pal de paler.

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Aquesta pàgina web utilitza cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per l’anàlisi dels teus hàbits de navegació i realitzar estudis estadístics, mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències i compartir o mostrar contingut d’aquest lloc web a xarxes socials. Pots obtenir més informació a la nostra Política de Cookiesplugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies