fbpx

Content Focus: La importància d’un pla de continguts

Al final has aconseguit ser constant. Publiques cada quinze dies al blog i cada dia a les xarxes socials. Expliques com treballes, quins són els serveis que ofereixes o a vegades fins i tot les parts menys conegudes del negoci.

Però tot i així encara dubtes si el tema del que parles és interessant pels teus seguidors, si realment llegeixen i els hi aportes valor (que notin que alguna cosa els remou per dins) o simplement fan un m’agrada perquè la foto és maca, perquè així ajudem a l’algoritme…

I amb aquestes que has publicat ja 30 posts al blog, tens un ebook que regales als subscriptors i penses en nous contingut.

Però para un moment.

Estàs segura dels següents passos? Estàs segura que els següents passos serveixen pel teu client ideal?

Tot i conèixer la importància de tenir uns bons continguts, ens posem a escriure sense pensar en una bona estratègia. Així que avui parlarem del que t’aportarà tenir un pla.

marketing continguts

Un pla de continguts, saber que escrius pel teu client ideal

Un pla de continguts, o com li diu alguns comunicadors o marketerians, un pla de marketing de continguts, és, segons Joe Pulizzi

Una tècnica de marketing de creació i  distribució de contingut rellevant i valiós per atraure, adquirir i cridar l’atenció d’un públic objectiu ben definit, amb l’objectiu d’impulsar-los a ser futurs clients.

O dit amb altres paraules: escriure o crear contingut (perquè poden ser vídeos o podcasts) per donar a conèixer una temàtica i/o els beneficis d’un producte amb la idea que siguin comprats o que et donin reputació (i a la llarga comprar el teu servei)

Per poder crear aquests continguts hem de tenir presents:

  • Qui és el nostre client i quin és el seu viatge
  • Quins són els nostres objectius de venda i de comunicació
  • Quins tipus de continguts puc utilitzar
  • Quins continguts tinc ja creats i puc reaprofitar
  • Com escriure, treure idees, posicionar-lo…

Aquests punts són els principals punts amb els que pots treballar amb Content Focus. Amb Content Focus podràs saber quins continguts t’estan donant resultats reals, què pots oferir als teus clients. I principalment, no publicaràs per publicar.

Perquè abans de continuar escrivint per escriure, seu i pensa: i si creem contingut que realment atrapi al nostre client ideal?

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Aquesta pàgina web utilitza cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per l’anàlisi dels teus hàbits de navegació i realitzar estudis estadístics, mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències i compartir o mostrar contingut d’aquest lloc web a xarxes socials. Pots obtenir més informació a la nostra Política de Cookiesplugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies