fbpx

Rebem informació de molts llocs diferents, no tenim temps d’estar al dia de tot i encara menys de separar el que realment ens interessa del que no. Poder destriar la informació que llegim, o la que donem als nostres lectors és bàsic.

Et sona familiar? Tenim un excés d’informació

Rebem tanta informació de diferents imputs que acabem sobrecarregats i no podem aprofundir en les notícies. Consumim bàsicament titulars, no tenim temps de llegir més.

En anglès es coneix com a “overload information”, en català infoxicació. I acaba tenint relació amb les fake news. Com que no aprofundim a les notícies que ens arriben, fem cas sols als titulars i els escampem com a notícies certes. Tots acabem patint de les fake news.

Ben tractada, la content curation t’ajuda a separar la informació que t’interessa de la que no.

Per què has d’implementar la content curation a la comunicació digital de la teva marca? 

  • Et costa crear prou notícies per publicar a les teves xarxes socials per estar activa i millorar la teva visibilitat sense repetir sempre el mateix.
  • Els teus lectors s’estan cansant que publiquis contínuament els teus productes o serveis, parlant solament de la teva marca.
  • Tindràs contingut per publicar, en diferents formats, per quan no tens prou informació pròpia i seguint una estratègia de marca
  • Et crearàs una reputació i notorietat com a marca referent del teu sector, ja que tindràs informació actualitzada de les noves tendències
  • Milloraràs la teva reputació, demostrant el teu coneixement i les tendències en les que et mous i trobaràs el teu punt diferencial.
  • Et diferenciaràs de la competència, amb contingut de qualitat i demostrant que estàs al dia de les noves tendències

Rebem informació de molts llocs diferents, no tenim temps d’estar al dia de tot i encara menys de separar el que realment ens interessa del que no. Poder destriar la informació que llegim, o la que donem als nostres lectors és bàsic.

 

Com funciona?

Cada dia llegeixo i selecciono les notícies i informacions que considero més interessants perquè puguis llegir i compartir amb companys de feina o clients les notícies que t’interessen.

Rebràs un correu amb 5 articles i un vídeo o podcast que he triat especialment per a tu.

  • Et faré una entrevista inicial per conèixer el sector i traçar una estratègia
  • Cercaré i identificaré les diferents fonts d’informació
  • Curaré i resumiré les principals notícies
  • T’enviaré la newsletter amb les principals notícies que has de saber
  • La freqüència d’aquestes newsletters la tries tu, depenent de les necessitats informatives que tinguis.

L’alternativa: Perdre el teu temps buscant tu la informació

Tens dues opcions: Pots decidir continuar com ara i buscar tota la informació, llegir-la i compartir-la amb els teus lectors. Són hores de llegir informacions no rellevants, destriar el gra de la palla quan tu tens altres feines més importants a fer.

O pots rebre cada quinze dies un correu amb les principals idees.

Si vols fer un tastet de com serien les teves newsletters curades, apunta’t a l’A Magazine. Cada divendres rebràs a la teva bústia 5 articles, un vídeo o podcast per inspirar-te.

Aquesta pàgina web utilitza cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per l’anàlisi dels teus hàbits de navegació i realitzar estudis estadístics, mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències i compartir o mostrar contingut d’aquest lloc web a xarxes socials. Pots obtenir més informació a la nostra Política de Cookiesplugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies