Estàs cansada de dir sempre el mateix?
Sents que et repeteixes i que sols llances missatges per vendre?
Imagina’t tenir a la teva disposició suficients noticies i contingut interessant del teu sector
o temàtica per poder escriure nous posts pel blog o les xarxes socials.
Rebem informació de molts llocs diferents, no tenim temps d’estar al dia de tot i encara menys de separar el que realment ens interessa del que no. Poder destriar la informació que llegim, o la que donem als nostres lectors és bàsic.
Et sona familiar? Tenim un excés d’informació
Rebem tanta informació de diferents imputs que acabem sobrecarregats i no podem aprofundir en les notícies. Consumim bàsicament titulars, no tenim temps de llegir més.
En anglès es coneix com a “overload information”, en català infoxicació. I acaba tenint relació amb les fake news. Com que no aprofundim a les notícies que ens arriben, fem cas sols als titulars i els escampem com a notícies certes. Tots acabem patint de les fake news.
Ben tractada, la content curation t’ajuda a separar la informació que t’interessa de la que no.
Què és la Content Curation?
La content curation és el procés de buscar, filtrar i oferir contingut normalment de tercers als nostres lectors/seguidors.
Amb aquest procés el que es valora és, de tota la informació que existeix a internet (i que no és poca), quina és interessant pel nostre públic i com li podem oferir.
El que estem fent és republicar contingut que hem trobat en alguna newsletter, a twitter o a un estudi als nostres lectors i l’estem convertint en un contingut de valor afegit al publicar-ho, si ho fem seguint una estratègia.
Per què has d’implementar la content curation a la comunicació digital de la teva marca?
- Et costa crear prou notícies per publicar a les teves xarxes socials per estar activa i millorar la teva visibilitat sense repetir sempre el mateix.
- Els teus lectors s’estan cansant que publiquis contínuament els teus productes o serveis, parlant solament de la teva marca.
- Tindràs contingut per publicar, en diferents formats, per quan no tens prou informació pròpia i seguint una estratègia de marca


- Et crearàs una reputació i notorietat com a marca referent del teu sector, ja que tindràs informació actualitzada de les noves tendències
- Milloraràs la teva reputació, demostrant el teu coneixement i les tendències en les que et mous i trobaràs el teu punt diferencial.
- Et diferenciaràs de la competència, amb contingut de qualitat i demostrant que estàs al dia de les noves tendències
Stay Wise, continguts curats per a empresaris sense temps.
T’aporto tranquil·litat de tenir informació per compartir, reputació d’oferir bona informació, notorietat i que et farà destacar. Estaràs al dia de les últimes innovacions i notícies.
Si et falta temps, si no saps com trobar tota aquesta informació o com utilitzar-la en benefici de la teva marca, em necessites.
Cada dia llegeixo i selecciono les notícies i informacions que considero més interessants perquè puguis llegir i compartir amb companys de feina o clients les notícies que t’interessen.
Rebem informació de molts llocs diferents, no tenim temps d’estar al dia de tot i encara menys de separar el que realment ens interessa del que no. Poder destriar la informació que llegim, o la que donem als nostres lectors és bàsic.

L’alternativa: Perdre el teu temps buscant tu la informació
Tens dues opcions: Pots decidir continuar com ara i buscar tota la informació, llegir-la i compartir-la amb els teus lectors. Són hores de llegir informacions no rellevants, destriar el gra de la palla quan tu tens altres feines més importants a fer.
O pots rebre contingut curat especial per a tu.