fbpx

Passos per crear una estratègia de continguts

Avui us porto un post diferent. Perquè pugueu imprimir-vos aquesta infografia i tenir-la a mà quan plantegeu estratègies de curació de continguts

estrategia continguts infografia

Defineix la temàtica: Què vols aconseguir amb aquesta curació? Alguns exemples són: font d’informació en relació a actes o jornades,  per crear intel·ligència competitiva a l’empresa, per generar demanda entre els nostres clients… amb el que vols aconseguir, quina serà la temàtica?

Cerca i identificació: Quines seran les paraules clau que faràs servir per buscar la informació? Hi ha prou informació? La informació la pots treure de Twitter list, revistes especialitzades, blogs de negoci, email newsletter, lectors de RSS..,

Planifica: Planifica quan vols oferir aquesta informació, segons els objectius marcats i el teu propi calendari editorial.

Cura: La informació curada ha de seguir la regla del 80/20. 80% de contingut que proporciones als teus lectors serà contingut curat, el 20% propi. El contingut que ofereixes ha de ser rellevant, d’una font fiable, de diverses fonts i que hagis validat abans. I fes servir diferents tècniques per curar contingut (extreure, retitular, resumir, paral·lelitzar, citar, storyboard)

Comparteix: Ofereix el teu contingut curat als teus lectors a través de les xarxes socials, de newsletters, de feeds, al blog…

Analitza: Mira les mètriques per veure si la teva curació està tenint els resultats esperats. Per exemple si el número de seguidors augmenta, les vistes al blog, la interacció…

 

Si vols aprendre més sobre la Curació de continguts descarregat aquesta guia

Related Posts

1 comment

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.