fbpx

Com crear un bon post a LinkedIn amb informació d’utilitat

Crear bon post linkedin

Fa un temps vaig veure a LinkedIn una publicació que definia molt bé la diferència entre donar contingut de valor a una notícia o compartir-la directament.

linkedin

És una publicació de LinkedIn, però que també podria servir per a Facebook. En aquesta publicació s’està compartint una imatge d’un acte propi, organitzat per Fraggle Rock (sí, per evitar comparatives es “va inventar” una empresa) on no només s’explica que ha finalitzat el seminari sinó que dóna informació d’utilitat per a les persones que no hi ha pogut assistir, tals com senyalar qui són els ponents, fer una petita presentació i posar els enllaços d’interès amb més informació sobre el seminari.

Ens pot donar la sensació que les xarxes socials són per posar comentaris curts, per simplement clicar el botó de compartir amb una frase enginyosa. I sí, alguns continguts es poden compartir seguint aquest patró però quan més informació donem als nostres lectors més fàcil serà que entenguin perquè ens interessa compartir la informació amb ells.

Aprofitem que LinkedIn, com Facebook, ens permet publicar textos amb més llargada per poder fer un resum amb links inclosos.

Però també pots compartir informació de valor si segueixes una petita regla: Dotar de valor.

Per exemple, seguint aquesta mateixa publicació, es podria haver compartint de dos maneres diferents:

Fent una pregunta: Acabat el seminari us preguntem: quina és la millor manera de resoldre conflictes veïnals?  Expliqueu-nos les vostres experiències als comentaris.

Compartint el link: Us recomano llegir la ponència que Gobo va fer al seminari per a la millora de la seguretat ciutadana sobre la resolució de conflictes en comunitats de veïns.

Perquè la millor manera de compartir contingut és donar informació de valor.

Et recordo que encara estàs a temps d’apuntar-te al curs de Content Curation: com oferir contingut de qualitat i convertir-te en un referent on podràs aprendre a comunicar amb èxit el teu tret diferencial, convertir-te en un referent en el teu sector i tenir notícies suficients per evitar no saber què publicar a les teves xarxes socials.

 

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.