fbpx

5 respostes a la pregunta: Hem de tenir blog?

tenir-blog

A qualsevol ponència que vagis sobre les tendències de social media et parlaran que el vídeo és el rei. Si vols triomfar has de fer vídeo. Si vols tenir visibilitat has de fer vídeo. Però no per aquesta raó el blog passa a millor vida.

És cert qui si ens comparem amb les emprenedores i empreses petites (o minis) anglosaxones van per davant nostre amb anys de diferència. Qui més qui menys té blog. I utilitza el vídeo, les xarxes socials, per donar visibilitat en el blog, on hi ha el contingut més important.

5 respostes a la necessitat (o no) de tenir blog

  1. És el moment per tenir un blog? Per les empreses que comencen, pels emprenedors o negocis mini i amb pocs recursos, el blog és una bona base de promoció abans de llençar-se a crear una web. I les empreses que ja tenen una web incorporen un blog corporatiu.
  2. És útil tenir un blog corporatiu? Sí. Ens beneficia. Un blog no és una web estàtica, per molt ben feta que estigui la web, sinó que és una eina de comunicació en constant evolució i en constant publicació d’informació.
  3. Aporten valor? Sí, i molt. Apart de font d’informació, en el blog hi ha la possibilitat d’explicar la informació que s’aporta i donar la opinió o comentaris més extens. El content curator s’ha de caracteritzar per saber trobar la informació que vol el lector però també per difondre aquesta informació amb un valor afegit: un comentari, una explicació, posar en context la informació…
  4. Crees comunitat. Fidelitzes els lectors, que retornen al blog cercant respostes, promocions, informació extra. Serveix com a canal de comunicació, ja que aquesta comunitat col·labora en contestar els teus calls to action, en fer preguntes, en difondre els teus continguts…
  5. Augmenta el tràfic. Si tens web, el blog t’ajuda a posicionar la web i a tenir-hi més visites. Un blog posiciona a Google perquè demostres que actualitzes sovint el contingut de la teva web.

Actualment hi ha una divergència entre les empreses que ja tenen un recorregut, amb web corporativa i les de nova creació. Generalment, les de nova creació són les que opten més fort per a la seva comunicació online, a través de blogs i xarxes socials. Les que ja tenen un recorregut aposten per les xarxes socials, però no tenen present els beneficis de tenir un blog corporatiu.

Tu, de quin tipus d’empresa ets?

 

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Aquesta pàgina web utilitza cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per l’anàlisi dels teus hàbits de navegació i realitzar estudis estadístics, mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències i compartir o mostrar contingut d’aquest lloc web a xarxes socials. Pots obtenir més informació a la nostra Política de Cookiesplugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies