Instagram i les nutricionistes, un binomi d’èxit

instagram i nutricionistes Parlar de Carla Zaplana és parlar de sucs verds. Nutricionista, fa ús d’Instagram per ensenyar algunes de les seves receptes preferides i com cuida la seva alimentació. carla zaplana

Instagram és una xarxa social molt visual i en el que les fotos de menjar tenen un espai propi (sobretot amb hashtags com #foodporn o #instafood). Així que es converteix en una eina molt bona per nutricionistes que volen donar a conèixer dietes, aliments saludables i receptes, que poden ser senzilles pel dia a dia o més elaborades.

6 exemples de Instanutricionistes

nutritionstripped

Nutritionstrippes és una nutricionista-dietista americana que ofereix receptes senzilles per canviar els nostres hàbits alimentaris per sentir-nos millor amb el nostre cos i la nostra ment.

 

lidia folgar

L’amor pel menjar i pel bon menjar ha de començar quan som petits. I Lidia Folgar ofereix propostes perquè els petits de casa mengin bé.

nutrikids

També Nutrikids ofereix menjars que entren per la vista, manera fàcil de guanyar-se els nens

etselquemenges

 

No podem oblidar la revista de nutrició per excel·lència a Catalunya, Ets el que menges, que ofereix receptes i propostes nutricionals, junt amb entrevistes i consells.

La Laia Font té la web en procés de construcció, però això no fa que perdi la oportunitat de tenir un instagram ple de receptes i idees per portar a terme una bona alimentació.

 

I com pots fer servir Instagram?

Què tenen a veure aquests diferents comptes entre ells apart de ser de nutricionistes? El primer punt per tenir un instagram professional és tenir un bon nom i una descripció que realment ens descrigui, que parli de qui som. Escriure @gala123 no és un bon nom. El nom ha d’estar associat a la nostra marca, ser reconegudes fàcilment. I la descripció ha d’ajudar a explicar qui som (Laia Font coach nutricional &emocional, bióloga y mamá. Preparada para comer sano, saltar muy alto y reir a carcajadas?) i hi ha d’haver l’accés a la nostra web.

Les fotos de menjar a ser possibles han d’estar fetes des d’un pla zenital, des de dalt, excepte quan hi ha altres elements (mans que agafen fruita d’un arbre, algú que està menjant…) i la imatge ha d’estar cuidada, ensenyant els ingredients que formen part del plat.

Fes servir hashtags relacionats amb el teu negoci i amb el menjar (#etselquemenges, #mamacomesaltayrie , #coachnutricional, #nutricionyemocion, #foodporn, #instafood, per posar alguns exemples). Però no utilitzis hashtags molt generals, et donaran repercusió (arribaran lluny) però alhora hi ha molta competència (#food és massa general per exemple, millor #plantbased). No facis servir molts hashtags, tot i que se’n permeten 30, es considera massa. Una mitjana de 5 està bé.

Sigues constant en les teves publicacions. Fes un calendari de publicacions i dedica un dia a organitzar la setmana o el mes (a fer fotos, a preparar escrits…). organitzant-te et serà més fàcil ser constant.

Habitualment a Instagram es recomana publicar entre 1-2 cops al dia. Una bona mesura també és fer uns 5-6 posts setmanals.

Al text de la foto aprofita per donar consells nutritius, petites receptes, etc. i vincula-ho a la teva web, al post del blog on hi ha més informació. Instagram no permet posar links als textos de les fotos però sí que pots posar un “més informació al link del meu perfil” o “al blog la recepta sencera” i animes als teus seguidors a visitar la teva web.

 

És Instagram la xarxa social que fas servir per ensenyar els teus plats i un estil de vida saludable? Explica’m-ho als comentaris.

 

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.