fbpx

Continguts no per vendre, sinó per fidelitzar

Facebook per fidelitzar

La setmana passada et donava consells per a la teva pàgina de Facebook. Nous continguts, grups, esdeveniments…

Però hi ha una cosa que hem de tenir al cap sempre que publiquem a Facebook:

Els continguts que publiquem han d’estar alineats amb tots els objectius, no només en els de generar clients o vendre.

I això es fa creant posts amb fotos, àlbums, vídeos… I sobretot amb contingut de tercers.

En aquests posts no hi ha un link directe a la nostra web. Estem perdent la oportunitat de vendre alguna cosa? No. El que estem fent és fidelitzar els nostres seguidors, ja que si el que fem és publicar només contingut amb links a la nostra web, els seguidors s’acaben avorrint de les nostres publicacions.

Altres tècniques per aconseguir que la nostra visibilitat millori:

Recordar als nostres seguidors que poden estar al dia del que diuen les pàgines que segueixen (com la nostra) a través del Pages Feed i veure totes les pàgines que segueixen.

pages feed

Recordar que els nostres seguidors poden canviar cada quan veure la nostra pàgina

veurepagina

Si els nostres seguidors ens fan likes, veuran més sovint publicacions nostres. Els hi podem demanar un like a la mateixa publicació, però… i si comencem creant exemple nosaltres mateixos fent like a les publicacions de pàgina que seguim?

Fent anuncis. Sí. La opció que ens està deixant Facebook és pagar per utilitzar-lo. Però no per fer anuncis hem de deixar abandonada la pàgina. Així que s’ha de treballar tant la part orgànica com la de pagament.

facebookads

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Aquesta pàgina web utilitza cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per l’anàlisi dels teus hàbits de navegació i realitzar estudis estadístics, mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències i compartir o mostrar contingut d’aquest lloc web a xarxes socials. Pots obtenir més informació a la nostra Política de Cookiesplugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies