fbpx

Difondre contingut: tècniques de content curation

Difondre contingut_content_curation

Quan has escrit un post al blog, el següent pas és anunciar-lo per les xarxes. Perquè si no el fas visibe, com aconseguiràs que el vegin?

De maneres d’anunciar el nostre blog a les xarxes socials n’hi ha moltes. Algunes, més creatives, són explicar una història del dia a dia i al final, com qui no vol la cosa, afegir que tenim una entrada nova al blog.

Altres, les més senzilles, són simplemet posar el títol del post a l’entrada que estem escrivint a la xarxa social i afegir un “nova entrada al blog”.

Però hi ha altres maneres. Maneres que ens ajudaran a no solament anunciar el post nou sinó també a anunciar-ne de vells, per aprofitar el contingut ja creat.

També ens ajudaran a anunciar-ho avui però també d’aquí a dos dies. I si tenim xarxes com Twitter, poder-ho anunciar diversos moments al llarg del dia.

La tècnica del content curator: re-titular

El re-titol serveix per posar un títol o frase que considerem més atractiva pels nostres lectors, sigui perquè és més cridaner que l’article original o perquè hi afegim paraules que poden definir millor de què tracta l’article en qüestió.

Canviant el títol del post a la xarxa social pot servir per posar noves paraules clau i per donar varietat als textos que compartim.

I com ho podem fer?

Compartir un post amb el mateix títol cada vegada pot ser fins i tot avorrit i com ehm dit abans, quan ens posem creatius i fem una entrada explicant una història quotidiana per afegir al fina que tenim nou post al blog, també en aquests casos hem de ser creatius i buscar títols alternatius per al nostre blog. Mini-històries.

Així que una vegada escrit es poden fer 5-7 títols diferents de la nostra entrada que ens serviran epr compartir després a les xarxes socials, o fins i tot guardar-los per quan compartim aquest post un  mes després, com a recordatori o com a valor afegit a alguna història que estem explicant.

Perquè aquesta compartició no només es fa a les xarxes socials, sinó que en altres entrades del blog pots compartir aquest post que tens escrit avui.

Alguns exemples perquè puguis veure com funciona la re-titulació en diferents xarxes socials:

El post original al blog de Later:

later-blog

 

I a les diferents xarxes socials:

later-instagram

later-twitter

later-facebook

 

I tu, re-titules quan anuncies el teu nou post a les xarxes socials?

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.