fbpx

content curation

Per què has d’implementar la content curation a la comunicació digital de la teva marca?

Et costa crear prou notícies per publicar a les teves xarxes socials per estar activa i millorar la teva visibilitat sense repetir sempre el mateix. Els teus lectors s’estan cansant que publiquis contínuament els teus productes o serveis, parlant solament de la teva marca. Amb la content curation milloraràs la teva reputació, demostrant el teu coneixement i les tendències en les que et mous i trobaràs el teu punt diferencial.

  • Seràs capaç de trobar informació d’utilitat sobre el teu sector, separant la informació irrellevant de la rellevant.
  • Et crearàs una reputació i notorietat com a marca referent del teu sector, ja que tindràs informació actualitzada de les noves tendències
  • Seràs capaç de seleccionar la informació i donar-la a conèixer als teus lectors aportant informació de valor
  • Tindràs contingut per publicar, en diferents formats, per quan no tens prou informació pròpia i seguint una estratègia de marca
  • Coneixeràs les eines que t’aportaran informació actualitzada
  • Aprendràs a buscar la informació, amb cerques avançades, per recuperar allò que necessites
  • Et diferenciaràs de la competència, amb contingut de qualitat i demostrant que estàs al dia de les noves tendències
  • És un curs online, que podràs fer al teu ritme però amb tutories personals sempre que ho necessitis

Aprèn a compartir contingut d’interès pels teus lectors i converteix-te en un referent

Sóc la Roser Manté i estic convençuda que la curació de continguts dóna més valor da les marques, en forma de notorietat i reputació. Per això la comunicació digital de les petites empreses ha de contemplar adoptar aquesta estratègia de curació de continguts.
Treballo amb professionals i petites empreses que volen treure el màxim rendiment de la seva comunicació digital, ser més visibles en el mercat i connectar amb nous clients potencials.

 

Amb Content Curation: com oferir contingut de qualitat i convertir-te en un referent coneixeràs:

  D’on ve la Content curation i el content curator i les diferències amb els community managers

   Les claus per fer una bona curació de continguts

   Els diferents mètodes existents i disseny d’una curació

   Com saber quan publicar contingut curat i contingut propi

   Caracterització i difusió de contingut curat

   Eines que t’ajuden en la curació de continguts