fbpx

E+E la Fórmula Secreta del Éxito

Client:

E+E, la Fórmula Secreta del Éxito

Calendari editorial
100%
Gestió xarxes socials. Instagram
100%
Content curation
30%

E+E, la Formula Secreta del Éxito són esdeveniments presencials i online per dones emprenedores i empresàries, amb eines i recursos per gestionar el temps i la productivitat.

El compte d’Instagram de E+E la Fórmula Secreta del Éxito es va obrir per anunciar l’esdeveniment que es va realitzar a l’octubre del 2018 sobre productivitat i gestió del temps.

Després de l’esdeveniment, s’utilitza per recordar que es poden veure les ponències i les masterclass a la plataforma en línia. Aquest fa que ara el creixement de seguidors sigui orgànic i més lent. Però al principi, encara que també era orgànic hi va haver molt creixement de seguidors, ja que la idea de l’esdeveniment era nova.

També gràcies a les col·laboracions, les dones que participarien en l’esdeveniment i en les masterclass van fer moltes mencions en el seu Instagram. Les mencions als seus Stories sobre @formulaemase feia que els seus seguidors s’interessessin per la marca i s’apuntessin a seguir-la

El que ens ha aportat més visibilitat i arribar a més persones a Instagram es pot separar en tres accions diferents:

  • Compartir tips i consells sobre el sector (productivitat, gestió del temps, hàbits …)
  • Sobretot abans de l’esdeveniment que es realitza a l’octubre, presentar a les ponents i esmentar-les a les publicacions
  • Ser constants. Publicar cada dia (excepte caps de setmana) i abans de l’esdeveniment també en caps de setmana, dues vegades al dia en algun cas i stories. Això ens ha ajudat a tenir l’algoritme al nostre favor i aconseguir així visibilitat.
  • L’ús de hashtags rellevants del sector. Tot i que ha entrat molts seguidors de parla portuguesa, també és cert que els hashtags usats són rellevants i descriptius que ens ajuden a posicionar-nos.

El feed està molt cuidat. Des del primer dia vam optar per un feed de forma d’escacs, amb una imatge de l’esdeveniment (i anterior a l’esdeveniment amb fotos d’estudi). La gràfica estava dissenyada especialment per escriure una frase rellevant d’alguna de les ponències o masterclass. Cada mes la gràfica és la mateixa però canvia el color per un dels corporatius.

L’ús de consells, frases que es van comentar en l’esdeveniment o fer recomanacions de com gestionar millor el temps han estat claus per aconseguir que les seguidores se sentissin representades en el que comuniquem i ens comentessin les publicacions. Sempre hem volgut donar contingut de valor, tant en imatge com en els textos.

També durant l’esdeveniment s’han fet servir molt stories per retransmetre algun moment de la ponència i de fer repost del que comentaven en els seus stories les assistents. Al final vam recollir tota aquesta informació per crear dos destacats: L’opinió de les assistents (destacat Assistents) i els stories propis (destacats Esdeveniment 6 oct).

Dóna’t un Impuls
Dóna’t un Impuls
Sabática
Sabática
E+E la Fórmula Secreta del Éxito
E+E la Fórmula Secreta del Éxito
Ingrid Lens
Ingrid Lens
MdeMama
MdeMama