fbpx

Sense idees per publicar a Instagram? 8 propostes per publicar

idees-publicar-instagram

La setmana passada parlàvem de com la content curation havia ajudat a crear un calendari editorial de tot el mes d’agost però… i quan no volem que tot el nostre contingut sigui curat? Perquè… una bona proporció de contingut curat és tenir un 20-80. 20% de contingut curat i 80% de propi.

Què podem publicar a Instagram quan ens falten idees?

  1. Resum de posts: Cada vegada que pubkiques al blog ho anuncies a les xarxes. Cada vegada. I així ha de ser, perquè és una de les maneres que aconseguiràs tràfic a la web i que el teu blog sigui llegit. No et quedis amb un sol “nou post al blog”, sinó que fes-ne un resum, presenta’l o explica d’on ha sortit la idea per acabar convidant al teu seguidor a llegir el post nou.
  2. Mini tutorials: Qui diu tutorials també pot dir receptes de cuina o petits consells. Ensenya als teus seguidors el significat de paraules clau, petits trucs…
  3. Comparteix imatges dels teus clients, les imatges que ells mateixos comparteixen: És content curation això. Compartir contingut que propiament no és teu però que et dóna valor. Demana als teus seguidors que ensenyin com utilitzen els teus productes i fes un repost després.
  4. Ensenya el making off d’una sessió de fotos, de la preparació d’un esdeveniment: Ens agrada formar part del procés que existeix en una marca. Ens sentim com de la casa si veiem com ha anat el muntatge.
  5. Recomana: Lectures, com en el meu cas, que explico quins llibres llegeixo (quan tinc temps), els podcasts que escoltes o els comptes d’instagram que més t’atrauen (pots veure dos exemples amb els meus TOP5 i amb el hashtag #teenvytoarecomendar de Hervidero de ideas.
  6. Demana opinió: Dubtes de quin camí agafar en el teu negoci? Tens dues propostes sobre la taula i no saps quina triar? Demana l’opinió als teus seguidors.
  7. Recorda qui ets: De tant en tant presenta’t de nou. Han entrat nous seguidors i no saben ben bé què fas o qui ets, o fa molt de temps que et vas presentar. Explica qui ets i què fas, serveix com a recordatori pels teus seguidors en què els pots ajudar.
  8. Tingues el calendari de dies internacionals en mà: Et serviran epr poder crear contingut relacionat i que pots vincular a la teva empresa o en tu.

Amb aquestes propostes en ment pots crear el teu calendari editorial i dissenyar el teu feed perquè visualment sigui atractiu. Si en vols saber més, vine al proper workshop Planifica el teu contingut que es farà el dia 29 de setembre. T’ensenyaré com trobar contingut per publicar i exemples de feeds que atrauen visualment.

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Aquesta pàgina web utilitza cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per l’anàlisi dels teus hàbits de navegació i realitzar estudis estadístics, mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències i compartir o mostrar contingut d’aquest lloc web a xarxes socials. Pots obtenir més informació a la nostra Política de Cookiesplugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies