fbpx

Utilitza la curació de continguts per a comunicar diferent

No fem curació de continguts per demostrar que fem curació de continguts.

Fem curació de continguts perquè creiem en la idea d’aportar nova informació, context o demostrar coneixement.

És un estil d’escriure, de comunicar.

I és una manera de comunicar que es pot aplicar a les empreses, tant grans com petites.

Com pot beneficiar a una marca fer curació de continguts?

Posem l’exemple d’un assessor laboral.

Com a assessor pots oferir informació de les últimes novetats en matèria de contractes laborals, així com aprofitar les notícies sobre maneres noves de treballar (model híbrid, teletreball, nous models de despatxos…)

Si ofereixes exemples demostres que coneixes i que estàs informat del que es mou pel teu sector. Això fa que millori la teva reputació. A més coneixement del que parles, més bona reputació tens.

Demostra aquest coneixement amb els exemples.

Cooperació, no competició.

Curant continguts estàs cooperant amb altres marques. Ajudes a la seva visibilitat, sí, però també fas que els seus lectors et puguin conèixer a tu.

Els hi trauràs clients? No crec. Si et fas ressò d’un estudi sobre com ha canviat el mobiliari de l’oficina amb el teletreball, quin client li estàs traient a la botiga de mobles?

En canvi t’estàs donant a conèixer a nous empresaris.

Però, si tothom comparteix les mateixes notícies, no estem competint entre nosaltres?

Pot ser que em preguntis això.

El punt important i que et diferenciarà quan fas curació de continguts és la teva reflexió, la teva visió.

Cada cop que comparteixes informació li has d’afegir un valor. Per què el comparteixes? Què vols que aprengui el lector quan ho vegi?

La teva experiència, l’experiència de l’assessor, no és la mateixa que un altre assessor. El que pots explicar tu no serà tampoc el mateix. I això és el que has de tenir en compte quan comparteixes continguts.

És la teva veu. És el que et farà diferent.

Si el que busques és crear la teva pròpia veu, comunicar diferent a com ho fan altres assessors, per què comunicar com ho fan els altres?

Apostar per la curació de continguts pot ser una bona manera de generar confiança, de tenir un estil propi i de vendre els teus serveis.

Related Posts

Leave a reply

Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.
es_ES