fbpx
continguts curats
per a empresaris sense temps.
Stay Wise

¿Estás cansada de decir siempre lo mismo?

¿Sientes que te repites y que sólo lanzas mensajes para vender?

Imagínate tener a tu disposición suficientes noticias y contenido interesante de tu sector

o temática para poder escribir nuevos posts por el blog o las redes sociales.

 

Rebem informació de molts llocs diferents, no tenim temps d’estar al dia de tot i encara menys de separar el que realment ens interessa del que no. Poder destriar la informació que llegim, o la que donem als nostres lectors és bàsic.

Et sona familiar? Tenim un excés d’informació

Rebem tanta informació de diferents imputs que acabem sobrecarregats i no podem aprofundir en les notícies. Consumim bàsicament titulars, no tenim temps de llegir més.

En anglès es coneix com a “overload information”, en català infoxicació. I acaba tenint relació amb les fake news. Com que no aprofundim a les notícies que ens arriben, fem cas sols als titulars i els escampem com a notícies certes. Tots acabem patint de les fake news.

Ben tractada, la content curation t’ajuda a separar la informació que t’interessa de la que no.

¿Qué es la Content Curation?

La content curation es el proceso de buscar, filtrar y ofrecer contenido normalmente de terceros a nuestros lectores/seguidores.

Con este proceso lo que se valora es, de toda la información que existe en internet (y que no es poca), cuál es interesante para nuestro público y cómo podemos ofrecerle.

Lo que estamos haciendo es republicar contenido que hemos encontrado en alguna newsletter, en twitter o en un estudio a nuestros lectores y lo estamos convirtiendo en un contenido de valor añadido al publicarlo, si lo hacemos siguiendo una estrategia.

 

Per què has d’implementar la content curation a la comunicació digital de la teva marca? 

  • Et costa crear prou notícies per publicar a les teves xarxes socials per estar activa i millorar la teva visibilitat sense repetir sempre el mateix.
  • Els teus lectors s’estan cansant que publiquis contínuament els teus productes o serveis, parlant solament de la teva marca.
  • Tindràs contingut per publicar, en diferents formats, per quan no tens prou informació pròpia i seguint una estratègia de marca
  • Et crearàs una reputació i notorietat com a marca referent del teu sector, ja que tindràs informació actualitzada de les noves tendències
  • Milloraràs la teva reputació, demostrant el teu coneixement i les tendències en les que et mous i trobaràs el teu punt diferencial.
  • Et diferenciaràs de la competència, amb contingut de qualitat i demostrant que estàs al dia de les noves tendències

Stay Wise, continguts curats per a empresaris sense temps.

T’aporto tranquil·litat de tenir informació per compartir, reputació d’oferir bona informació, notorietat i que et farà destacar. Estaràs al dia de les últimes innovacions i notícies.

Si te falta tiempo, si no sabes cómo encontrar toda esta información o cómo utilizarla en beneficio de tu marca, me necesitas.

Cada dia llegeixo i selecciono les notícies i informacions que considero més interessants perquè puguis llegir i compartir amb companys de feina o clients les notícies que t’interessen.

Rebem informació de molts llocs diferents, no tenim temps d’estar al dia de tot i encara menys de separar el que realment ens interessa del que no. Poder destriar la informació que llegim, o la que donem als nostres lectors és bàsic.

L’alternativa: Perdre el teu temps buscant tu la informació

Tens dues opcions: Pots decidir continuar com ara i buscar tota la informació, llegir-la i compartir-la amb els teus lectors. Són hores de llegir informacions no rellevants, destriar el gra de la palla quan tu tens altres feines més importants a fer.

O pots rebre contingut curat especial per a tu.

es_ES