fbpx

Obren les portes el curs de Content Curation

curs de content curation

En un futur proper, els experts prediuen que el contingut del web es duplicarà cada 72 hores. L’anàlisi individual d’un algoritme ja no serà suficient per trobar el que busques.

Així començava Rohit Barghava fa uns anys el seu manifest

Quan els algoritmes agafen cada vegada més importància per mostrar-nos continguts o amagant-nos d’altres a les nostres xarxes socials, el factor humà agafa encara més força.

Som les persones qui destriem quina informació ens interessa, buscant-la a través de totes les publicacions, utilitzant eines de cerca i per guardar la informació que ens interessa (encara que sigui un simple excel).

Demà s’obren les portes a la 2a edició del curs de Content Curation: com oferir contingut de qualitat i convertir-te en un referent on podràs aprendre a comunicar amb èxit el teu tret diferencial, convertir-te en un referent en el teu sector i tenir notícies suficients per evitar no saber què publicar a les teves xarxes socials.

Amb aquest curs aconseguiràs complementar la teva comunicació online, destriant la informació rellevant per a la teva empresa i oferint-la als teus lectors. Informació de qualitat que et diferenciarà de la competència, donant-te una veu única.

Crea contingut per a totes les teves xarxes amb una estratègia de content curation. Et pot semblar una tasca complicada pensar en tot el que se’t demana que publiquis setmanalment a les xarxes socials (de 3 a 5 posts setmanals a Facebook i Instagram, 10 diaris a Twitter…) però amb una estratègia de content curation tindràs contingut actualitzat, de tendència i fiable per poder publicar.

A més, amb els exemples que t’ensenyaré durant el curs podràs curar continguts sense por a equivocar-te, donant valor a la informació i trobant la teva pròpia veu que et diferencii de la competència.  I tot seguint l’estratègia de marca i teus objectius, perquè la content curation i la comunicació online van de ma mà.

T’apuntes a aprendre a crear contingut que et faci destacar de la resta?

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.