fbpx

Ser constant en email marketing

Aquests últims dies he estat compartint amb tu com pots donar la benvinguda als teus nous subscriptors a través de correus de benvinguda.

Tot i que en primer moment pot semblar senzill preparar una benvinguda, aquesta forma part de tota una estratègia.

Ser constant en email marketing

Perquè no només es parla d’estratègia quan es parla de la comunicació sinó que cada part de la comunicació té la seva pròpia estratègia. Lligades entre elles, però pròpies per a cada peça.

El email marketing no es queda enrere.

L’email marketing és el mitjà pel qual la marca contacta amb els seus contactes amb la idea de vendre, fidelitzar, donar visibilitat de marca o fer d’atenció al client.

Per això la idea no és fer una benvinguda als nostres subscriptors i després oblidar-nos d’ells fins que volem vendre un producte o servei concret sinó que hem de ser constants.

Com en tota la comunicació, la constància és clau.

Amb un pla de contingut pots aconseguir aquesta constància per tirar endavant una estratègia de email marketing.

I en què t’ajuda el pla de continguts?

  • Tindràs un missatge clar per comunicar
  • Tindràs contingut suficient per ser constant en la teva comunicació
  • Sabràs què enviar als teus seguidors, quan i a quin sector de seguidors enviar-ho.
  • Aconseguiràs el teu objectiu principal, sigui vendre, fidelitzar o visibilitat. 

Et cal un pla de continguts pels teus emails i newsletters? Et puc ajudar a definir què comunicar i quan fer-ho segons els teus objectius.

Related Posts

Leave a reply

Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.
es_ES