fbpx

Una carnisseria i la seva estratègia de content curation. Exemple pràctic

En el passat post t’explicava com la curació de continguts t’ajudava a estar informada. Avui vaig un pas més enllà i t’explico amb un exemple les avantatges de fer curació de continguts cap als teus seguidors.

Recordem que la content curation és el procés de buscar, filtrar i oferir contingut de tercers per als nostres lectors. Amb la idea que el que oferim és interessant al nostre públic però alhora està dient alguna cosa de nosaltres. Ens està posicionant.

La content curation ens posiciona i ensenya els nostres valors

Imagina que ets una carnisseria. Cada setmana envies un correu als teus clients més fidels  amb la carn que tens a la venda durant aquests dies i alguna recepta. Aquesta newsletter també et serveix per informar-los sobre temes que afecten al sector càrnic. I ho expliques en un llenguatge planer.

Per exemple, aquestes setmanes ha sortit un estudi on desmenteix la notícia de fa uns anys sobre les carns processades i els embotits.

Però l’endemà es va publicar un comunicat que ho negava.

I tu, amb aquesta informació què en pots fer? Pots explicar que la carn, quan més ecològica i menys processada millor, i que es pot menjar en quantitats moderades.

Pots veure que en cap moment he dit que tu diguis que a la teva carnisseria vens carn ecològica. Perquè crec que no cal dir-ho, queda explícit. Si tu estàs donant a conèixer aquest estudi i expliques les raons per la que creus que la carn és bona amb mesura i ben tractada, el teu client sabrà que tu tens aquesta carn. Ecològica i ben tractada.

Què hauries fet si et dediquessis a vendre carn processada i no ecològica? Potser hauries donat la raó a l’estudi i la teva newsletter hauria servit per denunciar que durant anys s’han posat traves a la carn processada. I ara es demostra que és bona.

Veus la diferència? Veus en com pots aprofitar un estudi en el teu benefici?

A més a més, estàs demostrant que estàs en continua formació i estudi: de les noves tècniques en la cura de la carn i també del que vol el client.

Si vols estar al dia de les novetats del teu sector sense perdre temps en llegir tots els emails i mirar totes les xarxes socials, posa una content curator a la teva vida.

Related Posts

Leave a reply

Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.
es_ES