fbpx

El calendari editorial: Proper workshop presencial

Imagina’t que quan t’asseguessis davant de l’ordinador ja tinguessis la idea clara del que escriuràs. Imagina’t que tens una llista de temes per parlar, de lectures que t’ajudaran a donar a conèixer la teva marca.

Un dels punts que més ens frenen quan hem d’escriure al nostre blog, o a les nostres xarxes socials, és saber sobre què parlarem. Ens bloquegem.

I entrem en una voràgine de llegir i llegir posts d’altres persones que comparteixen llistes amb els millors títols per a blogs, llistes d’idees per publicar a les xarxes socials… I no et nego que sigui dolent. Però, i si et crees tu la teva pròpia llista? Si adaptes aquesta llista als teus objectius?

Tothom té objectius. I quan es tracta d’una marca encara més. Volem vendre un producte no a l’estiu. Volem fer una promoció especial de rebaixes. Volem arribar als 100.000 seguidors.

Però, què comuniquem, què publiquem a les xarxes socials per aconseguir aquests objectius?

Ens hem assegut a pensar els nostres objectius, hem fet un calendari trimestral de què vendrem cada mes, però hem abandonat la comunicació. No ens hem centrat en pensar què escriurem i què compartirem per aconseguir aquests objectius. Simplement parlarem de nosaltres, de la nostra marca.

El calendari editorial ofereix aquesta planificació i la possibilitat d’alinear els nostres objectius i el què comunicarem. I un calendari pot ser mensual, trimestral o anual.

Per preparar un calendari editorial jo segueixo un mètode de 5 passos. 5 passos on alineo els meus objectius amb els continguts que escriuré, busco idees per publicar, organitzo les idees segons els objectius i planifico. Programo.

Aquest mètode de 5 passos és el que t’ensenyaré al workshop que faré el proper dissabte a Mataró. Treballarem conjuntament perquè tinguis el teu calendari editorial pels propers mesos apunt.

Encara hi ha places, aprofita la oportunitat!

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.