fbpx

Quan és necessari descansar per reestructurar la comunicació

descansar

Just aquestes setmanes, amb l’arribada de l’estiu, veig moltes publicacions de, bàsicament emprenedors, que decideixen desaparèixer una temporada de les xarxes socials. Com a cas d’estudi (veure què passa si no publiquen), per cansament temporal o per redefinir les seves estratègies.

És cert que ens passem el dia dient: si no hi ets no existeixes. I una bona base real existeix. Però igual d’important és estar a les xarxes socials com al món offline. I una altra més important encara és saber-hi estar. Amb això no vull crear polèmica dient que aquestes persones que estan desapareixent temporalment no hi saben estar. Ni molt menys. Perquè n’hi ha que fan una gran feina comunicativament.

Però a vegades necessitem descansar.

Perquè quan decidim comunicar a les xarxes socials acostumem a fer errors recurrents. I aquests errors ens acaben passant factura. Ens cansem de publicar a les xarxes socials, d’estar tot el dia pendent de què publiquem i de quants likes aconseguim.

Quins errors recurrents fem?

  • No sabem a quina xarxa social hem d’estar i per por a no ser-hi obrim comptes a totes les xarxes. Apart de no aportar valor suficient i no estar arribant al nostre públic, també ens trobem amb un excés de feina ja que necessitem ser constants en les nostres publicacions.
  • A cada xarxa social tenim un nom i foto de perfil diferent. No tenim una imatge coherent a totes les xarxes i no queda clar si els perfils pertanyen a la mateixa marca.
  • No tenir un horari per publicar. No sabem a quina hora fer les nostres publicacions, que van saltant de fer-les a primera hora del matí, a les tres de la tarda. I a vegades corrents al vespre quan hem vist que avui no hem publicat.
  • També, seguint amb les publicacions, no tenim un calendari que ens marqui què publicarem cada vegada. Si no sabem què publicarem fins 5 minuts abans, quin objectiu estem intentant aconseguir? Estar presents a les xarxes socials? Doncs no, això no és un bon objectiu.
  • Parlar només del nostre negoci. Sí, parlem massa de nosaltres. Ens mirem massa el melic. Hem de compartir més, compartir continguts de valor pels nostres lectors.

Però tranquil·litat, tot això té solució. Pots llegir alguns dels posts que et deixo aquí sobre estratègies de Social Media o en podem parlar, només cal que em demanis una sessió de diagnòstic. També t’explicaré totes aquelles coses que fas bé, que segur que en fas moltes.

  1. Mides de les imatges als perfils de Xarxes Socials
  2. Excuses que es posa una empresa per no tenir xarxes socials
  3. 8 claus per una bona estratègia en Xarxes Socials

 

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Aquesta pàgina web utilitza cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per l’anàlisi dels teus hàbits de navegació i realitzar estudis estadístics, mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències i compartir o mostrar contingut d’aquest lloc web a xarxes socials. Pots obtenir més informació a la nostra Política de Cookiesplugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies