fbpx

Com aconseguir seguidors valuosos a Instagram

taking photos instagram

Fa uns dies comentava els possibles canvis que farà instagram a l’hora de mostrar-nos les imatges. Sembla ser que s’han fet enrere i aquests canvis no es realizaran. Però això no vol dir que no poguem aprofitar les idees que vam dir per tenir més visualitzacions al nostre Instagram.

El més important quan decideixes obrir un compte a Instagram com a marca (no a títol personal i on penjaràs coses personals) és l’estratègia que seguiràs.

Has de saber quin tipus d’imatges hi posaràs, cada quan i quins hashtags has de fer servir. Però també és molt important saber a qui segueixes. Utilitza els hashtags que més defineixin la teva marca. Queda’t amb 4-5 hashtags per publicació, no en vulguis posar molts més. Sí, aconseguiràs arribar més lluny però també faràs que els teus lectors es cansin de veure hashtags que no els aporten res. Millor breu i d’utilitat.

Crea una imatge consistent. Les imatges han d’estar relacionades entre elles (sigui perquè segueixen un mateix patró en els seus colors o per la seva temàtica).

Al principi els seguidors i les persones a qui segueixes es redueixen a familiars i amics. Però és la teva marca. El que publiquen els teus amics quan van a la platja per exemple interessa als teus lectors? Influeix en la teva marca i en la imatge que vols donar? Aquí és on pots crear un punt diferencial i que t’aportarà més visites i més seguidors. Segueix als comptes que poden aportar alguna cosa a la teva marca, perquè són influencers en el teu camp, perquè són la competència o perquè són els clients ideals. T’interessa fer-te veure entre ells.

I com aconsegueixes aquesta visualització? Una de les tasques que has de fer, que faràs (perquè és una de les raons perquè estàs en aquesta xarxa social) és veure quines imatges s’han publicat al llarg del dia. Així que quan miris les imatges que es publiquen totes estaran marcades per ser interès per la teva marca. No et serà fàcil dir al teu amic que ha anat a la platja a remullar-se els peus un comentari tipus “quin cap de setmana més fantàstic que has tingut” perquè no veuràs aquesta imatge. Però sí que veuràs una secció de mobles bonics on les teves flors (si ets florista) quedarien d’allò més bé. I en faràs un comentari de l’estil de “m’encanta aquesta fusta, les meves roselles hi quedarien genials”. No has d’esperar que l’empresa a qui has deixat el comentari et segueixi, sí que et pot contestar (seria un senyal que treballa bé la seva estratègia en comunicació digital), però sí que els seus lectors veuran el teu comentari i podran accedir al veure qui ets. I d’aquesta manera expandir-te, donar-te a conèixer.

Comentar als perfils que més s’ajusten als teus clients o al teu àmbit professional és una bona manera de donar-se a conèixer. Hi estàs d’acord?

Pensant en millorar la teva estratègia en xarxes socials?

Amb el programa ENGEGA’T trobaràs tutorials i propostes perquè puguis activar la teva visibilitat online, i ho podràs fer pas a pas, al teu ritme

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Aquesta pàgina web utilitza cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per l’anàlisi dels teus hàbits de navegació i realitzar estudis estadístics, mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències i compartir o mostrar contingut d’aquest lloc web a xarxes socials. Pots obtenir més informació a la nostra Política de Cookiesplugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies