fbpx

SEO: No només paraules clau per posicionar el contingut

SEO

Quan tothom parla de SEO i de com aconseguir un SEO que ens ajudi a posicionar la nostra web, acabem fent una estratègia de buscar paraules clau. I aquestes paraules clau a vegades acaben sent posades amb calçador en els nostres textos.

Però hi ha altres maneres d’aconseguir que el SEO estigui al nostre favor

El contingut que publiquem a les nostres xarxes socials, no només a la nostra web, ha de ser contingut que realment interessi a la nostra audiència. No només ha d’agradar a Google, sinó que és més important la nostra audiència.

Pensant també en els nostres lectors hem de ser consistents amb les nostres publicacions. Tenir un calendari editorial ajuda a tenir estructurada la informació que volem oferir, i si aquesta informació és rellevant pel teu sector i ho justifiques amb opinions i idees augmenta el seu valor.

A les xarxes socials, quan comparteixis contingut, no copiïs el text. Afegeix un text nou, propi, que contextualitzi el que estàs compartint. Sigui contingut compartit directe d’un link propi com d’una publicació externa.

Amb aquest darrer punt estàs donant informació nova i a més a més no estàs copiant, cosa no ben vista per posicionar el contingut.

Una altra opció quan comparteixes a les xarxes socials alguns dels teus posts del blog és re-titular aquests posts. Canviant el títol del post a la xarxa social pot servir per posar noves paraules clau i per donar varietat als textos que compartim.

Els links als textos originals que afegim als nostres posts ens posicionen també. Demostren a Google que som una font creïble, ja que ensenyem d’on extraiem la informació. Apart que, si el contingut que oferim no és nostre, donem crèdit a l’autor de la font original.

 

Així que amb aquestes coses a la ment, quan ens asseiem a escriure un nou post, a les xarxes socials o al blog, aconseguirem posicionar els nostres continguts.

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.