fbpx

El primer pas per crear el teu calendari editorial. I nou workshop

Per a xarxes socials ja fa uns dies que ho vaig anunciant. S’acaba l’any i comencem tots amb els balanços anuals, amb la vista posada als objectius de l’any següent… I tenim sobretot moltes idees.

Moltes idees de què volem dir i com ho volem fer. I com quan comencem amb una xarxa social nova, amb un projecte nou, ens emocionem i volem publicar molt, al principi. Però després ens desinflem. Deixem de ser constants en la nostra comunicació. No trobem el temps, ni les idees, ni les ganes.

calendari-editorial

Per això estructuro la meva comunicació en trimestres

Abans de començar a pensar en les publicacions del nostre calendari editorial fem un repàs de l’any que marxa. No pensis encara en com ho vols comunicar:

  • Com descriuries el 2019 en una paraula?
  • Quin va ser el teu guany principal?
  • Què vols fer més aquest 2020 en temes de feina?
  • I què vols fer menys?
  • Quins són els teus objectius principals pel proper any?
  • Series capaç de repartir-los en un any? Un objectiu per mes?

Amb els teus objectius marcats ets capaç de fer una llista amb tots els continguts que has de crear per aconseguir aquests objectius? Posts a blog, vídeos, ebooks, cursos… cada cosa repartida amb el seu objectiu.

Hem fet el primer pas per comunicar amb eficàcia

I els següents? Els següents els tractarem amb més detall al workshop Planifica el teu contingut del proper dia 18 de desembre a Mataró però ara te’n faré 5 cèntims.

Fes una pluja d’idees. Escriu possibles títols o frases que et serveixin per desenvolupar una idea. Alguna cosa que vols explicar del teu negoci. Escriu-ne 52 com a molt. 52 idees serien per un post al blog setmanal durant un any.

Aquestes idees, 52 o 24 o 12, reparteix-les en els diferents mesos del calendari, segons si encaixen amb els objectius que vols aconseguir aquest 2020.

Cada post del blog pot derivar a 3 o 5 publicacions a xarxes socials, a una notícia relacionada, a un podcast, un vídeo o agrupant els posts, un ebook.

Veus quant de contingut pots crear en poca estona?

I si tens un calendari editorial a mà, planificar aquest contingut i seguir una bona estratègia per ser constant és més senzill del que pots pensar.

I és el que treballarem conjuntament al proper workshop. Un workshop on podràs intercanviar idees amb altres empresàries com tu, que et donaran una visió diferent, que et donaran idees i amb qui podràs fer networking i col·laboracions en format contingut.

Treballarem conjuntament perquè tinguis el teu calendari editorial pels propers mesos apunt. T’apuntes?

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.