fbpx

La RGDP, la creativitat i les demandes perquè seguim sent subscriptors

RGDP-creativitat-subscriptors

Aquesta darrera setmana ha estat per totes les persones que gestionen, escriuen newsletters un petit caos. No podem dir que entrava en vigor la nova llei de protecció de dades perquè ja fa un temps que havia entrat en vigor però sí que el 25 de maig ha estat la data final en que s’havia d’implementar. I qui més qui menys hem anat tard.

La RGDP, la creativitat i les demandes perquè seguim sents subscriptors

No ho neguem. Fins a últim moment moltes de nosaltres no hem escrit la famosa carta per demanar als nostres seguidors que continuïn amb nosaltres. També les xarxes socials s’han omplert de missatges recordant que revisem el correu i sobretot diguem que sí.

Però també, com a usuaris, ha estat el moment que hem aprofitat per fer neteja del correu.

I la creativitat per demanar-nos que continuéssim subscrits ha invadit les nostres bústies. I de rebot a les xarxes socials, quan ens recordàvem que estiguéssim pendents del correu.

Us porto algunes idees de campanyes per a xarxes i una recomanació final: Tranquil·litat

creativemindly

elisacabezas

kevinmekhloufi

rosermante

yogawithjo

thelegalhat

 

I tu, ja has dit que sí a la meva newsletter?

 

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.