fbpx

La personalitat de marca com a eina per comunicar

A vegades penso que si vaig acabar estudiant Content Curation és perquè crec en la importància de conèixer d’on venen les coses. També la meva formació en història venia d’aquesta necessitat. Saber com hem arribat on som. Analitzar la informació per entendre el món.

Donar-li aquesta importància a saber com arribem on arribem em va fer començar a compartir informació que creia d’utilitat sobre qualsevol sector. Començant en l’aplicació de noves tecnologies en el món sanitari, ja que és en el sector on em movia.

Això va anar definint la meva imatge de marca. La meva personalitat com a marca. Així era com volia comunicar.

Poc a poc, obrint-me camí pel món emprenedor vaig sentir a parlar dels eneagrames i dels arquetips de Jung. També sobre Myers-Briggs. Em descobrien com era jo però no què volia ser com a marca.

Al treballar amb el branding de la meva marca ja va ser quan els arquetips van començar a apuntar amb més força. Sí, ells es podien aplicar en una marca, apart d’una persona.

I així vaig veure que era la Sàvia: creu en la importància del coneixement i el descobriment de la veritat. El seu objectiu és utilitzar l’anàlisi per entendre el món.

Saber-ho m’ha ajudat a poder definir no solament els meus textos a la web sinó també a poder saber quin tipus de contingut comparteixo a les xarxes socials.

És cert que algunes xarxes són més propenses a compartir contingut que no és propi (a fer content curation) que altres. Però també, tenir una personalitat de marca, m’ha ajudat a saber com vull comunicar-me amb els meus seguidors.

He fet un test perquè sàpigues com és la teva personalitat de marca i en què t’has de centrar quan escrius i comparteixes continguts. Si estàs en el procés de crear una marca o si la tens creada però vols veure si comuniques el que vols comunicar segons la teva personalitat de marca, pots saber-ho en aquest test.

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.