fbpx

Kikki.k: cas de bones pràctiques en petites marques

Fa uns dies comentava la necessitat del comerç de proximitat en estar a les xarxes socials i avui començo una secció sobre casos de bones pràctiques de social media en marques petites. Totes elles han apostat per donar-se a conèixer via una o diverses xarxes socials i han creat una comunitat de seguidors, amb qui mantenen converses, responen dubtes i escolten a l’hora de crear o preparar nous productes i serveis.

El cas d’avui es tracta de Kikki.k, negoci de papereria suec i el seu compte d’Instagram.

Kikki.k es pot reconèixer per les seves fotos de color pastel, utilitzant la papereria (llibretes, calendaris…) i els noms de les col·leccions per crear missatges.

Amb col·leccions per viure amb els nostres hàbits una vida millor.

 

Aprofiten les festivitats (com Easter time, la nostra Setmana Santa) per mostrar la papereria relacionada amb aquests dies de festa.

 

Kikki.k ha sabut utilitzar la part més visual dels seus productes per promocionar-se a través d’una xarxa social en alça, sense abandonar altres xarxes on també hi està.

 

Vols promocionar el teu negoci amb una estratègia visual com la de Kikki.k?

Aprèn aquesta i altres maneres de promocionar la teva marca amb el programa ENGEGA’T

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.