fbpx

Correus de benvinguda: Exemples per inspirar-se

El dia que em vaig subscriure a la newsletter de Kloshletter em va enviar un correu de benvinguda, el típic que es genera quasi automàticament. Era el típic de benvinguda on recordava, com quan fas la subscripció d’on ve el nom de Kloshletter. Sabeu què és un klosh? És un barret típic dels anys 20 que obligava a les dones a aixecar el cap per veure’hi. I al aixecar el cap es feien més segures. Anaven amb el cap ben alt, que es diu quan mostres confiança en tu mateixa.

No me’l vaig mirar gaire, era un mes dels que podem rebre quan ens subscrivim.

Però al cap de molt poc rebia aquest altre correu:

Aquí es presentava clarament i m’explicava què podia esperar d’aquesta newsletter diària. Sí, un resum de les notícies més importants del dia, del que sortia publicat als diaris. Podríem dir que ara mateix és la única newsletter que llegeixo mentre esmorzo. Totes les altres les deixo per quan ja sec a treballar.

Per feina, o per plaer, tinc un petit vici en inscriure’m a diferents newsletters. Algunes són mensuals, altres setmanals… i quan m’ofereixen contingut que m’interessa queden guardades en una carpeta del correu.

També em guardo les seves benvingudes. Com la que em va enviar en Justin després de descarregar-me el seu ebook sobre Examples of the 6 types of Creative Entrepreneurs. Quasi no es va presentar (no sé on viu, com és o quan de temps porta sent creatiu) però sí que m’explicava els seus dos objectius bàsics que podia esperar de la newsletter: compartir les creacions d’altre gent.

Moyo és un altre exemple. Ells sí que es presenten en el seu correu de benvinguda. Els fa més familiars, podríem ser nosaltres o ens hi podríem sentir reflectits. És una altra manera de fer-te sentir un més de la comunitat que generen els subscriptors a una newsletter.

Però el que m’interessa de les newsletters en les que em subscric, apart que m’expliquin una part personal seva, és saber d’on treuen la informació que ofereixen o què puc esperar de les seves newsletters. Influence and Co ho fa molt bé. Amb un toc d’humor et convida a conèixer els seus pubs, fent el joc lingüístic en anglès de pub com a bar i pub com a publicació.

Apart, Influence and Co envia altres correus després d’aquests on et convida a contactar amb ells per resoldre dubtes que puguis tenir. Quina millor CTA que aquesta?

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.