fbpx

Correus de benvinguda per atrapar al client

T’inscrius a una newsletter amb la idea de rebre un descarregable amb receptes per cuinar espaguetis. Tal com apretes el botó obres el correu esperant rebre l’ebook. Però reps més que això.

Reps un correu amb l’ebook. I al cap d’uns dies un altre correu on la cuinera es presenta. I potser al cap de dos dies reps un altre correu on t’explica que farà un taller de cuina i si t’ho vols apuntar.

Això són els correus de benvinguda

Són una manera d’atrapar el lector i oferir-los en el moment que està més interessat en la nostra marca, un contingut diferent. Gratuït per fer-lo fidel a la nostra marca, o de pagament.

A més no és simplement un correu on se’ns donen les gràcies per registrar-se. També ofereix a la marca la possibilitat d’ajudar-nos. Així que ara posa’t en ment de la marca que representes:

Quan algú se subscriu a la teva web no només ho fa per aconseguir el regal en format descarregable que li ofereixes. Rep molts correus al llarg del dia i si finalment ha optat per estar a la teva llista és que espera alguna cosa més de tu.

I mirant les estadístiques es demostra que sí, que esperem alguna cosa de tu:

  • La tasa d’obertura dels emails de benvinguda és del 57%, una newsletter s’obra per mitjana el 14% de vegades.
  • Si en aquests correus de benvinguda hi afegeixes una call-to-action, tenen un 14% de possibilitats que s’obrin.

Els subscriptors nous estan més engrescats en comprar o descarregar el que els oferim. I això ho hem de saber aprofitar.

Però és el primer correu el que els ha de convèncer que els següents seran interessants de llegir. Perquè darrera d’aquest correu n’hi haurà un altre, i un tercer. I després les newsletters.

Si no els hem convençut en el primer correu, difícilment miraran els altres o obriran les nostres newsletters.

La setmana que ve et presentaré com organitzar els correus de benvinguda i t’ensenyaré diferents exemples de marques que utilitzen les benvingudes per atraure clients.

I tu, fas servir correus de benvinguda?

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.