fbpx

Consells i exemples per omplir el nostre calendari editorial

Consells calendari editorial

Fa uns dies compartia a Facebook un article de l’Eva San Agustín, on parlava que la majoria d’empreses prefereixen, en la seva comunicació online, publicar continguts propis.

Normalment, quan es pensa en publicar a xarxes socials, el que es té en ment és la venda. La promoció. I per aconseguir això les empreses parlen d’elles principalment. I en molts casos solament d’elles. Com si estiguessin soles al món.

No és solament el fet que no estem soles al món sinó que a vegades acabem sent massa repetitius. I parlar només de nosaltres. I pensar solament en vendre, al final cansa. Cansa als nostres lectors.

A més, creem tant de contingut per parlar solament de nosaltres?

 

Pots utilitzar la content curation per omplir el teu calendari editorial

Utilitzar la content curation, apart de les avantatges i beneficis que aporta i et vaig explicar al passat post, també fa que no destinis tants recursos a escriure.

Amb exemples veuràs més clar com pots aplicar la content curation per omplir el teu calendari editorial

  • Setmanalment compartir les notícies més interesants a través de Twitter, un exemple és el #FFpaciente, on cada divendres es omparteixen posts sobre una temàtica concreta en el món de la salut.

ffpaciente

  • Seguint aquest #FFpaciente, també omplen el calendari creant un post amb el resum del més destacat del que s’ha compartit

ffpacienteblog

  • L’exemple habitual quan es pensa en curació de continguts: compartir un post amb una petita descripció inicial

rosermantefacebook

  • Curació de continguts a Spotify: i el seu posterior anuncia les xarxes socials. Sí, amb la música també es pot fer curació de continguts. Perquè la música que s’ha triat per creasr aquesta llista té una raó de ser.

minipop

  • Recordant dates especials, com fa Catorze amb aquest recordatori del naixement de Charles Baudelaire:

catorze

  • Demanant a clients que facin un post a les xarxes socials amb material teu. Un exemple és com ha celebrat Wonderparty el seu aniversari i el llançament de la seva web. En va fer un Stories amb tot el que es va publicar amb el hasthagh #soywonderparty

soywonderparty

  • Crear un post round-up. Demanar a diferents experts que contestin a una pregunta concreta i recollir totes les respostes per crear un post nou. Cada resposta la pots anar publicant per separat a les xarxes socials per anunciar el post.

hubspot

  • Llistes. Les llistes són una forma de recopular informació de diferents fonts, i on s’afegeix un comentari per definir l’interés en la informació. A les llistes també es poden trobar el resum dels posts més interessants de la setmana o del mes.

llistamdemama

Amb quin tipus de curació de continguts vols començar a omplir el teu calendari?

 

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.