fbpx

Com va anar E+E, la Fórmula Secreta del Éxito?

com-va-anar-formulaemase

El dissabte 6 d’octubre es va fer realitat un somni de l’Eva Gías que portava uns anys imaginant. No va fer fins a primer d’anys que a trobar la persona que l’ajudaria a fer-la realitat. L’Elisa Cabezas. I amb la idea en marxa van buscar un equip i col·laboracions per poder fer realitat aquesta idea.

Aquest passat dissabte E+E la Fórmula Secreta del Éxito es va celebrar a Barcelona. Una 70a de dones emprenedores en el camí de ser empresàries es va trobar a l’espai de Tierra Veritas per aprendre les claus per organitzar-se i planificar-se millor.

6 ponències i una taula rodona.

Vam començar amb la Glòria Martínez, mentora de petits negocis, que ens va posar les bases per conèixer i planificar els nostres objectius segons els guanys que volem aconseguir, sempre sota una mirada realista.

L’Eva Gías va desgranar els passos i mimi-passos per aconseguir els nostres objectius. Passos que semblen minúsculs però que fan que una un anem avançant i no perdem el temps en imprevistos. Perquè la clau d’una bona gestió del nostre temps laboral és planificar fins al darrer punt.

Amb l’Elisa Cabezas vam descobrir tècniques per prioritzar i gestionar millor el nostre temps: blocs temàtics, l’ús de la tècnica pomodoro  sobretot tenir un horari acord amb les nostres necessitats i realitat personal. I sobretot, el que ens va remarcar molt i és important perquè és una creença estesa és que NO som multitasca. Fem tasques juntes sense centrar-nos en cap de les dues o tres. En sou conscients?

Andrea Di Bella, Mavi Villatoro i Joanna Ferrero, les representants i fundadores de Pizzeries Stick, Mammaproof i Experienciar respectivament, explicaven la seva experiència. Les tres han creat un equip. Les tres han après de com gestionar l’equip i les tres han implementat formes per cohesionar l’equip: dies fora, activitats cada cop que aconsegueixen un objectiu, i com involucrar l’equip fa que aquest estigui més cohesionat. Les seves experiències, planeres, reals, sense pretensions, van ser un bon exemple de lideratge.

A la tarda ens esperaven les ponències de la Diana Zuluaga i Stefania Dalle Pezze. Més centrats en automatització de negoci, ens van parlar de la importància dels funnels de venta i com implantar un segons les nostres necessitats i sobre els documents de processos. Allò que fa tanta mandra fer (documentar com treballem) però que és tant important, sobretot quan volem extrenalitzar o crear equip.

El post esdeveniment i el resultat oblidat

Va ser una bona experiència i com en aquestes experiències vaig gaudir molt. M’hauré de revisar en calma els exercicis proposats per poder-los aplicar en el meu negoci, perquè el dissabte la meva feina era una altra.

He estat els darrers 3 mesos darrera la comunicació online de E+E, la Fórmula Secreta del Éxito. Tres mesos de preparar el terreny, d’anunciar i promocionar aquest esdeveniment.

La segona part de la meva feina va ser el dia 6 mateix. Connectada al mòbil tot el dia. Escrivint, fent alguna foto. Retransmetent el què passava. És una feinada però que m’agrada i faig poc. M’agrada extreure les idees del que s’està explicant i poder-ho fer arribar a qui no hi és. M’agrada ser aquest altaveu a les xarxes socials.

I també i sobretot, extreure noves idees que aniran sortint en el futur. Perquè ara ve la tercera part de la feina. Recopilar tota la informació que es va dir aquell dia i presentar-la, en Destacats a Instagram, en Moments de Twitter o en un post resum. Però també en petites píndoles en format de posts diaris a les xarxes socials. Perquè es va compartir molta informació de valor.

I moltes vegades ens centrem en anunciar les jornades però no treure’n rendiment després.

 

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.