fbpx

Checklist per comunicar la campanya de Nadal

A la televisió des d’octubre que anuncien joguines. Els perfums comencen a fer acte de presència. I els torrons… els torrons tornen per Nadal i fins i tot per la castanyera…

Sí, són tots els números per dir que les festes nadalenques ja estan aquí.

Potser tens tota la teva campanya nadalenca (i si no la tens, encara hi ets a temps) preparada. Però fer un checklist abans de començar la voràgine t’ajudarà a deixar-ho tot apunt i no perdre vendes pel camí.

Què has de tenir en compte aquesta campanya de Nadal?

El primer punt que hem de tenir bé és la web: Són moments en que anem amunt i avall mirant totes les ofertes possibles, visitant botigues i fent cues a les compres. Són moments que aprofitem les cues o els viatges en bus per mirar el mòbil i acabar de fer aquella compra pendent.

  • Assegura’t que des del mòbil el contingut de la teva web es veu correctament.

El blog també és important. Durant tot l’any has estat creant contingut per crear confiança en la marca, fidelitat i donar-te a conèixer. No deixis que ara aquesta fidelitat es perdi.

El correu electrònic aquests dies es convertirà en una segona part del Black Friday. Cada dia rebrem més de dues i tres ofertes. Com ho podem fer perquè el nostre correu s’obri i no s’esborri directament sense arribar a obrir-lo?

  • Personalitza els teus correus. Fes suggerències de productes segons les seves compres anteriors.

Si no has pogut monitoritzar les compres anteriors dels teus clients, o si són lectors que encara no han comprat, els correus electrònics han de facilitar que tinguin una bona experiència de compra

  • Guia el teu lector en la compra amb frases persuasives i que l’ajudin a evitar l’estrès en la compra

Les xarxes socials són importants per mantenir informat al teu lector i alhora aconseguir tràfic cap a la teva web. Però tot i que sigui una època important en la comunicació no és recomanable fer, de cop i volta, el doble de publicacions per assegurar-nos que la nostra proposta arriba.

  • Mostra el teu producte amb bones imatges, que es pugui veure bé en detall.

La majoria de la gent compra segons els comentaris dels amics, de coneguts o de les valoracions d’altres persones. No es basen en els anuncis sinó tenen una recomanació a darrera.

  • Mostra els comentaris i testimonis de persones que han comprat anteriorment el teu producte

Durant el desembre t’has de centrar en l’atenció al client, als dubtes que els compradors et faran abans de fer el pas. Les xarxes, excepte quan sigui contestar dubtes, han de ser la teva preocupació menor.

  • Tingues el teu contingut preparat perquè es vagi publicant sol. Amb un calendari editorial el contingut seguirà els teus objectius per aquestes festes.

Perquè puguis tenir aquest checklist més a mà et convido a que te’l descarreguis. I que la campanya de Nadal sigui la menys estressant possible.

M’expliques els teus trucs per preparar la comunicació d’aquest mes?

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.