fbpx

Quin és el benefici que aportem als nostres clients?

beneficisclientspotencials

Creus que la teva presentació a les xarxes socials et defineix? Segurament sí, segurament et presentes explicant que ets florista, fotògraf o dissenyadora. Que t’agrada la muntanya, el mar o els animals.

Però estàs explicant el que realment interessa als teus possibles clients? No.

Amb aquesta explicació que fas no exposes què et diferencia de la floristeria de tres carrers més avall, del fotògraf de nadons o de la dissenyadora de colors pastel. Només ets una més.

Per poder-te diferenciar d’ells has de saber a qui t’estàs dirigint, has de conèixer el teu client ideal. I només així, coneixent-lo, podràs veure què li pots aportar. Si fas uns rams espectaculars per casaments i altres esdeveniments els teus clients no seran la família que vol crear un hort urbà. Si fotografies retrats corporatius no et vindran a veure mares amb els seus nadons, i si tens una estètica molt roquera en els teus dissenys no encaixaràs amb les empreses de productes soft.

Així que el teu missatge de “sóc florista, m’agraden els gossos” no et servirà. Perquè estarà entrant en el teu perfil persones interessades i persones que no. I la veritat, millor tenir pocs seguidors però que siguin de qualitat.

Pensa quins beneficis els hi aportes: “Faig que les teves celebracions respirin primavera” seria un exemple. En el cas de la wedding planner podem veure l’exemple de “Bodas con estilo para parejas con personalidad”

wedding

I això només ho aconseguiràs si et coneixes bé, les teves fortaleses, i saps a qui et vols dirigir. Per poder fer missatges especials per a ells, per treure el millor de tu.

I si necessites ajuda per conèixer les teves fortaleses i comunicar-les millor, el Programa FOCUS et donarà l’enfoc i les claus per aconseguir fer-te visible pels teus clients potencials.

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.